Zagreb Office Home




Kontakt Ispis English
  U žarištu: Ideja – najbolja poslovna ideja
 
 
  Tri hrvatska poslovna projekta su dobila veliki poticaj za novu godinu: novčane nagrade u iznosu od 250.000 kn, 150.000 kn i 100.000 kn za izradu najboljih poslovnih planova u okviru Ideje, posebne inicijative zagrebačkog ureda i prvog hrvatskog natjecanja u izradi poslovnih planova.

Pobjednici natjecanja izrade poslovnih planova su službeno proglašeni na ceremoniji krajem studenog. Naše čestitke i najbolje želje upućene su dobitnicima:

  • 1. nagrada: Vlado Milošić i Dražen Milošić – za njihov poslovni plan proizvodnje i prodaje poliuretanskih fasada
  • 2. nagrada: Hrvoje Rubić i Mario Vojnović – za njihov poslovni plan izgradnje malih kamenih kuća
  • 3. nagrada: Krešimir Bašić i Robert Poznanović – za njihov poslovni plan usmjeren na njegu i rezidbu papaka
Uz podršku Premijera, McKinsey je inicirao i organizirao Ideju zajedno s tjednikom Globus i njegovom izdavačkom kućom EPH. Naši partneri u inicijativi Ideja bili su i Adris grupa, Podravka, Siemens Hrvatska, T-Mobile Hrvatska, Zagrebačka banka i Hrvatska radio-televizija

Cilj Ideje bio je ubrzati širenje privatnog poduzetništva poticanjem mladih ljudi da pokrenu svoje vlastite poslove. U skladu s ovim ciljem, tri dobitnika će također primiti sljedeću praktičnu pomoć:

  • Priliku da dobiju pokretačka sredstva od Zagrebačke banke
  • Siemens HiPath telefonsku centralu s telefonima
  • T-Mobile MDA kompaktne uređaje koji integriraju funkcije mobilnog telefona u džepni PC
  • Marketinšku podršku tijekom 2006. godine od Europapressa u obliku oglašivačkog prostora i od oglašivačke agencije Lowe Digitel i Agencije za odnose s javnošću Premisa u obliku komunikacijskih strategija i kreativnih rješenja.
Natjecanje je započelo u travnju 2005. i privuklo je gotovo 700 natjecatelja. Njih je procjenjivalo 11 članova odbora koje su činili predstavnici organizatora Ideje i prethodno navedenih partnera, kao i Hrvatske Vlade, Hrvatske agencije za malo poduzetništvo (HAMAG) i Agencije za odnose s javnošću Premisa.

Deset polufinalista je objavljeno u lipnju, od kojih je svaki dobio novčanu nagradu u iznosu od 10.000 kn i nastavak u drugi krug natjecanja. Da bi ih se razmatralo za jednu od tri prve nagrade svih 10 polufinalista morali su prenijeti svoje poslovne ideje u profesionalne poslovne planove do 15. rujna. Detaljna uputstva i individualna podrška od konzultanata McKinseyja bili su na raspologanju finalistima tijekom procesa izrade njihovih poslovnih planova.

Marcus Sieberer je rekao: "Kao firma, McKinsey ima dugu tradiciju pro bono projekata i specijalnih inicijativa. Mi u zagrebačkom uredu željeli smo doprinijeti zajednici s Idejom kroz motivaciju i podršku privatnog poduzetništva, jačanje investicijskog okruženja i pomoć u pripremi budućih poduzetnika. Razina sudjelovanja na natjecanju – iz cijele Hrvatske – je daleko nadmašila naša očekivanja. Također smo imali izvrsnu priliku upoznati mnoge dinamične ljude s idejama za pokretanje vlastitih poslova i uistinu smo oduševljeni rezultatima."

Za više informacija o Ideji, posjetite Globusovu web stranicu.

U žarištu: Ideja – najbolja poslovna ideja.

Poslovne ideje
Pročitajte naše najnovije ideje o poslovnim strategijama, financiranju i menadžmentu. Više